İİBF SEMPOZYUMLARI

 

 

 

 

Değerli Bilim İnsanları,

 Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Sayın Prof.Dr. Mümin Şahin himayelerinde, 16-17 Kasım 2024 tarihlerinde "Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi IV. Uluslararası Pazarlama Sempozyumu" adlı bilimsel etkinlik gerçekleştirilecektir.

Sempozyum, farklı ülkelerden bilim insanlarını ve araştırmacıları bir araya getirerek, çalışmalarını sunma, bilgilerini paylaşma ve ulusal ve uluslararası iş birliklerine imkân sağlayacak bir platform oluşturmayı amaçlamaktadır.


Program ile ilgili ayrıntılar daha sonraki tarihlerde iibfsempozyum@nku.edu.tr adresinden duyurulacaktır.

Sempozyum Hakkında

 - Uluslararası hakemli ve katılımlıdır,

- Bildiriler çift kör hakem yöntemiyle değerlendirilmektedir,

- Sempozyum sonrası ISBN'li bildiri CD’si yayınlanacaktır,

- Sempozyum sadece online olarak yapılacaktır,

- Sempozyuma katılım ücretsizdir,

- Özet ya da tam metin bildirilerin gönderileceği e-posta: marketing.tnku@gmail.com

 

Önemli Tarihler

Özet Gönderimi Son Tarihi                       : 01 Ekim 2024

Tam Metin Gönderimi Son Tarihi              : 21 Ekim 2024

Sempozyum Tarihi                                    : 16-17 Kasım

 

        Genel Konu Başlıkları
 

  • Pazarlama Teorisi
  • Pazarlama Araştırmaları
  • Pazarlama Stratejileri
  • Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar
  • AB-Yeşil Mutabakatı ve Pazarlama
  • Pazarlama ve Teknolojik Gelişmeler
  • Pazarlama, Girişimcilik ve KOBİ’ler
  • Tüketici Davranışları
  • Dağıtım Kanalları, Tedarik zinciri ve Lojistik Yönetimi
  • Fiyatlandırma
  • Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Endüstriyel Pazarlama
  • Hizmet Pazarlaması
  • Pazarlama Etiği
  • Pazarlama İletişimi
  • Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
  • Uluslararası Pazarlama
  • Sosyal Pazarlama
  • Turizm Pazarlaması
  • Ürün ve Marka Yönetimi
  • Perakendecilik ve Toptancılık
  • Dijital Pazarlama
  • Mobil pazarlama
  • Nöro Pazarlama
  • İlişkisel Pazarlama
  • Pazarlama ve Covid 19 Pandemisi

 

Dear Colleagues,

Under the auspices of Rector of Tekirdağ Namık Kemal University Prof.Dr. Mümin Şahin, "Tekirdağ Namık Kemal University Faculty of Economics and Administrative Sciences IV. International Symposium on Marketing will be held in Tekirdağ on 16-17 November 2024

The symposium aims to bring together scientists and researchers from different countries from the Marketing discipline, to create a platform that will enable them to present their studies, and to share their knowledge and collaborate nationally and internationally.


Also detailed information about the program will be announced on the official website iibfsempozyum.nku.edu.tr  at a later date.

About the Symposium

- Peer-reviewed

- Proceedings CD with ISBN will be published

- Symposium is online only

- No submission fees

- Submit your abstracts or full text papers : marketing.tnku@gmail.com

 

Important Dates

 Abstract submission deadline                 : 1 October 2024  

Full text papers submission deadline       : 21 October 2024

Symposium Date                                      : 16-17 November 2024

 

        General Topics

(The following topics are examples. Delete and Put Your Own Titles)

  • Marketing Theory
  • Marketing Research
  • Marketing Strategies
  • Marketing and Current Applications
  • EU Green Deal and Marketing
  • Distribution Channels and Logistics Management
  • Industrial Marketing
  • Pricing
  • Sales and Customer Relationship Management
  • Service Marketing
  • Marketing and Technology
  • Marketing Ethics
  • Marketing Communication
  • International Marketing
  • Marketing and Sustainability
  • Marketing, Entrepreneurship and SMEs
  • Social Marketing
  • Product and Brand Management
  • Tourism Marketing
  • Consumer Behavior
  • Retailing and Wholesaling
  • Digital marketing
  • Mobile marketing
  • Neuro Marketing
  • Relationship Marketing
  • Marketing and the Covid 19 Pandemic